İade ve Değişim
Hazırda.com.tr'de alışveriş yaparken memnuniyetinizi sağlamak bizim
görevimizdir. Bu nedenle, mal ve alımların geri çekilmesi, takası, iade ve
iptali politikası oluşturduk. Dolayısıyla, satın alımınızdan memnun
değilseniz, satın alınan ürünü değiştirebilir veya iade edebilir, ayrıca
siparişinizi iptal edebilirsiniz.
1) SATIN ALIMIN TESLİMİ
Müşterinin, Hazırda.com.tr ile verilen siparişleri kargoya vermek için,
ürünün alınmasından itibaren 3 (üç) işgünü vardır. Ödeme işlemi Çağrı
Merkezimiz aracılığıyla yapılmalıdır. İhlal edilemeyecek ve / veya
herhangi bir hasar vermeyecek orijinal ambalajında iade edilmesi gereken
malın değeri müşteriye geri ödenecektir. İade edilen ürünlere ilgili
fatura ile birlikte gönderilmelidir. Soğutulmuş gıdalar, mağazaların
taşıyıcısı tarafından geri çekilene kadar uygun sıcaklıklarda tutulmalıdır.
Satın Alma İşlemini İptal Etme Prosedürleri
Aşağıdaki bilgilerin bize ulaşması veya geri çekilme talebinin hizmet talebinin
başlangıcı olarak hizmet verecek olan Müşteri Hizmet Merkezimiz ile iletişim
yoluyla gönderilmesini rica ederiz. Müşterilerimize her zaman daha iyi
hizmet verebilmemiz için satın alımın geri çekilmesinin nedenini anlamak çok
önemlidir.
Para çekme işlemi ile geri dönüş yapacak veriler: isim, telefon, e-posta,
fatura numarası, para çekme nedeni ile birlikte iade edilecek ürünlerin adı.
2) DEĞİŞİM / İADE
Müşteri, siparişin içerdiği teknik özelliklere uymamak kaydıyla veya bir kalite
veya miktar kusurunu göstermesi koşuluyla, malın alınmasından itibaren 7 gün
içinde bozulmayan malları değiştirebilir.
Etler, meyveler, sebzeler, ekmekler, soğuk etler gibi etler, meyveler,
sebzeler gibi kısa süreli geçerliliği olan bozulabilir ürünler
için, 24 saat içinde talep veya yardımcısıyla ayrışması durumunda,
değişim taleplerinin en kısa sürede iletilmesini rica ederiz.
Teslim edilen birim sayısında veya ürün türünde bir hata olması durumunda,
malların alınmasından sonra, müşteri teslimatı reddetmeli ve derhal Müşteri
Hizmet Merkezine bildirmelidir. Talep edilen istek ve şartnamelere göre
malların teslimi için bir sonraki ziyaret planlayacağız. Ürün teslim
alınmışsa, değişim işlemine başlamak için müşteri bizimle iletişime geçmelidir.
İstenilen ürün envanterimizde mevcut değilse, aşağıdaki seçeneklerle sizinle
iletişim kuracağız:
- Müşteri, talep ile uyuşmayan ürünü iade edebilir ve çek ya da depozito
hesabını satın almak veya depozito yapmak için kullanılan kredi kartına ters
çevirerek geri alır.
- Müşteri, benzer ürün talebine uygun olmayan veya daha önce satın alınan
malların aynı değerinde olan ürünün değişimini onaylayabilir. Eğer benzer
ürünün fiyatı, değiştirilen ürünün fiyatından daha yüksekse, fark müşteriye
ödenmelidir. Ve eğer benzer ürünün fiyatı değiştirilen ürünün fiyatından
düşükse, kendisi tarafından belirtilecek olan bir banka hesabına para yatırma
yoluyla müşteriye farkı geri ödenir.
Satın alma, müşteriyle kararlaştırılan en uzun süreden sonra teslim edilirse,
müşteri teslimatı reddedebilir ve satın alımın tamamını geri verebilir. Bu
durumda, siparişin tamamı alım için kullanılan kredi kartında tersine
çevrilecek veya bir banka çek hesabına ödenen tutarın teminatı
ödenecektir. Diğer ödeme yöntemlerinde, ödenen tutar bir banka çeki
hesabına mevduat ile iade edilecektir.
İptalin talebi üzerine, teslim alınmışsa, ürünlerin çekilmesi için Hazırda.com.tr
ziyareti planlanacaktır. İadenin kabul edilmesi için, satın alım değerinin
tersine çevrilmesi durumunda, ambalajın ihlal edilmemesi veya zarar görmemesi
gerekir. İade mallarına fatura eşlik etmelidir.
Ürünlerin değişimini veya iadesini yapmak için, müşteri aşağıdaki bilgileri
Bize Ulaşın yoluyla veya servis talebi değişim veya iade işleminin başlangıcı
olarak hizmet verecek olan Müşteri Hizmet Merkezimizle temas yoluyla
göndermelidir.Müşterilerimize her zaman daha iyi hizmet verebilmemiz için
malları değiştirme veya iade etme gerekliliğinin nedenini anlamak çok
önemlidir.
Para iadesi ile iade / değişim yapacak veriler: isim, telefon, e-posta, fatura
numarası, iade / iade nedeni ile birlikte iade edilecek ürün (ler) in adı .
3) SİPARİŞ İPTALİ
Aşağıdaki prosedürleri yerine getirmeniz durumunda müşteri siparişinizi iptal
edebilir.
- Talep henüz işleme alınmadığı sürece iptaller kolayca yapılabilir.
- Siparişin daha önce işlenmiş, ancak henüz gönderilmemiş olması durumunda,
sipariş iptal edilecek ve müşteri tarafından belirtilen hesapta satın alma veya
depozito için kullanılan kredi kartına geri ödeme yapılacaktır.
- Siparişin daha önce işlenmesi ve gönderilmesi durumunda, müşteri teslimat
sırasında malları almayı reddetmek zorundadır; mal / ürün için ödenen bedelin
iptali ve tam geri ödenmesini talep eder. Para iadesi, satın alma
işleminde kullanılan kredi kartındaki para iadesi veya müşteri tarafından
belirtilen çek hesabına para yatırma yoluyla yapılacaktır.
- İptal talebi Müşteri Hizmet Merkezimiz tarafından yapılmalıdır.
İstisnai sebeplerden dolayı Hazırda.com.tr müşterinin isteğini iptal
edebilir. Bunlar:
- Borcun uygulanmasının imkansızlığı: isteğinizi seçilen ödeme biçiminde işlemekte
zorluk çekersek, işlemi olanaksız kılan nedenleri bildiren bir e-posta
göndeririz. Müşterinin başka bir ödeme şekli önerme seçeneği
vardır. Başarısız olmaya devam edersek, borçlandırmayı etkilemek için üç
farklı teşebbüsten sonra emri iptal edeceğiz.
- Talepte doldurulan verinin tutarsızlığı: eğer başvurular satın alma işlemini
tamamlamamızı sağlayacak veri eksikliği ve / veya veri eksikliği gösterirse,
işlemin tamamlanmasını garanti etmek için bir e-posta göndeririz. Üç
bağlantıya geçme girişiminden sonra, veriler satın alma işleminde hala
yetersizse, siparişin iptal edildiğini düşünürüz. İptal e-posta yoluyla
bildirilecektir.
- Alındıktan sonra sorumlu bir kişinin olmaması nedeniyle iptal: teslimat
sırasında sorumlu bir kişinin bulunmaması durumunda, kanıtlanmış üç teslimat
denemesinden sonra talebi iptal edeceğiz. Herhangi bir ödemenin yapılmış
olduğu iptal durumunda, siparişin değeri satın almak için kullanılan kredi
kartına ters çevrilir veya müşterinin banka hesabına yatırılır, navlun değeri
indirilir.
Müşterinin siparişi düzeltmek veya düzeltmek istemesi durumunda, Müşteri Hizmet
Merkezimizle temasa geçerek bunu yapabilir ve ikinci bir teslimat gerekirse,
yeni bir teslimat ücreti alınır.
Siparişe dahil olan ürünlerin bir kısmının teslim edilmemesi durumunda, Müşteri
derhal Müşteri Hizmetlerimizi bilgilendirmelidir.
• Değişim veya iade için gönderdiğiniz ürünlerin kesinlikle yıkanmamış olması gerekmektedir. Su ile temas eden ürünlerin iadesi veya değişimi kabul edilmez.
• İade süresi elinize
ulaştığından itibaren 15 gündür.
• Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir.
İade kargo kodu almak için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” sorusundaki
adımları takip edin.
• Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz.
• Tek kullanımlık ürünler ile hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme
ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.
• Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap,
kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf
malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.),
o Ambalajı açılmamış
o Denenmemiş
o Bozulmamış
o Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.
•Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri
göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.
• Beyaz eşya (buzdolabı, bulaşık makinesi, çamaşır makinesi, fırınlar (gaz,
elektrik, mikrodalga), set üstü ocaklar, aspiratörler, ütüler, vantilatör,
ısıtıcılar, soğutucular), televizyon vb. kurulum gerektiren ürünler; yetkili
servis bilgisi olmadan açılırsa iade kapsamı dışında kalır.
• Ürün yetkili servis çalışanları tarafından açıldıktan sonra üründe herhangi
bir hasar/kusur/ayıp tespit edilmesi halinde yetkili servis çalışanlarına
detaylı olarak sorunun not edildiği bir durum tespit tutanağı/servis
formu/servis raporu doldurmanız gerekir. Bu belgeyi aldıktan sonra ürünü iade
etmek istemeniz halinde www.hazirda.com.tr internet sitesi üzerinden
iade kodu alarak ürünü kargo görevlisine teslim ederek ürünü iade
edebilirsiniz.